بازاریابی و مدیریت بازار+PPT


مفاهیم اساسی بازاریابی

بازاریابی علیرغم تصورات اکثر مردم فقط در تلاشهای کوتاه مدت برای فروش کالاهای نیمه ضروری و لوکس و تشریفاتی خلاصه نمی شود بلکه آن شامل مجموعه ای  از فعالیت های تولیدی، توزیعی و تجاری است که کالاها را سریعتر و ساده تر به دست مصرف کننده نهایی برساند.


تعریف بازاریابی:
بازاریابی به عنوان یک فرآیند مدیریتی-اجتماعی تعریف می شود که به وسیله آن افراد و گروهها از طریق تولید و مبادله کالا و خدمات با یکدیگر بهوسیله ابزار مهم و واسطه ای به نام پول و در محلی به نام بازار به تأمین نیازها و خواسته های خود اقدام می نمایند.
(جهت دانلود فایل بازاریابی و مدیریت بازاریابی به صورت پاور پوینت PPT لینک زیر را در آدرس بار ADDRESS  BAR مرورگر خود کپی کرده و دگمه ENTER را بزنید.)
http://dc167.4shared.com/download/166181603/b8355ae7/Bazar_Yabi.ppt