بازاریابی و مدیریت بازار+PPT
بازاریابی و مدیریت بازار+PPT
مفاهیم اساسی بازاریابی
بازاریابی
علیرغم تصورات اکثر مردم فقط در تلاشهای کوتاه مدت برای فروش کالاهای نیمه
ضروری و لوکس و تشریفاتی خلاصه نمی شود بلکه آن شامل مجموعه ای از فعالیت های تولیدی، توزیعی و تجاری است که کالاها را سریعتر و ساده تر به دست مصرف کننده نهایی برساند.


تعریف بازاریابی:
•بازاریابی
به عنوان یک فرآیند مدیریتی-اجتماعی تعریف می شود که به وسیله آن افراد و
گروهها از طریق تولید و مبادله کالا و خدمات با یکدیگر بهوسیله ابزار مهم و واسطه ای به نام پول و در محلی به نام بازار به تأمین نیازها و خواسته های خود اقدام می نمایند.
(جهت دانلود فایل بازاریابی و مدیریت بازاریابی به صورت پاور پوینت PPT لینک زیر را در آدرس بار ADDRESS BAR مرورگر خود کپی کرده و دگمه ENTER را بزنید.)
(جهت دانلود فایل بازاریابی و مدیریت بازاریابی به صورت پاور پوینت PPT لینک زیر را در آدرس بار ADDRESS BAR مرورگر خود کپی کرده و دگمه ENTER را بزنید.)
http://dc167.4shared.com/download/166181603/b8355ae7/Bazar_Yabi.ppt
+ نوشته شده در شنبه چهاردهم آذر ۱۳۸۸ ساعت 22:16 توسط مهدی اعتدالی
|
در این وبسایت به موضوعات مربوط به صنایع غذایی و فــرآوری آبـزیـان Fish Processing می پردازیم،سعی میکنیم مطالب و مقالات جدید و پر محتوا رو تهیه و با انواع فرمتها word,pdf,ppt در اختیار علاقمندان بذاریم،در ضمن عکسهای مرتبط با صنایع غذایی و فرآوری هم داریم..(بیشک دیدگاه هر کس نشانهی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم...)مرسی که تشریف آوردید...